Beysehir Gölü – Derebucak – İbradi – Manavgat

Beyşehir Gölü kıyısında çadırımızın kapısını güneş doğmak üzere iken aralıyoruz ve gördüğümüz göldeki baş döndürücü manzara aklımızı başımızdan alıyor. Tan yeri ağarmış ve güneş doğmak üzere. Hemen fotoğraf mak...

Konya – Beyşehir Gölü

Alanya’dan başlayarak Karapınar, Sarıveliler, Ermenek ve Mut ilçesine ulaştığımız TRANSTOROSBİKE bisiklet turumuzun 3. gününde, Temmuz sıcaklarının bastırması ve çukurda kalan MUT ilçesinin yakıcı sıcakları nedeniyle sağlık soru...

Devamını Oku

Trans Toros Bike 3.Gün (Ermenek – Mut)

Zorlu tırmanışlarla geçen 2  günün ardından TRANSTOROSBİKE bisiklet turumuzun 3. gününde Ermenek’ten Mut’a doğru hareket etmek üzere erken saatte kalkıyoruz. Güneşin Ermenek Barajı üzerinden doğuşu ile güzel kareler yakalanabilece...

Devamını Oku

Trans Toros Bike 2.Gün (Karapınar – Ermenek)

TRANSTOROSBİKE bisiklet turumuzun 2. günü için Kaplanhanı’ndan Ermenek istikametine doğru pedal basmaya başlıyoruz. 1. gün oldukça zorlu rampalara sahip olan Kuş Yuvası yolunu çıkmış ve oldukça yorulmuştuk. Bugün ise Kaplanhanı Mahal...

Devamını Oku

Trans Toros Bike 1.Gün (Alanya – Karapınar)

Bu rotanın planlaması oldukça zamanımızı aldı. İlk esinlenmemiz Transanatolia turundan olmuştur. Paralel rotalarla aynı parkur yapılabilirmi diye düşünerek rota planlamasını yapmaya başladık. Günlerce bu yollarda giden gezginlerin hikay...

Aladağ – Kamışlı – Pozantı 2.Gün

Mersinden yola çıkıp, Tarsus, Adana ve ardından Seyhan Barajını geçerek Mustafalar köyü, İmamoğlu üzerinde Aladağ’a ulaşarak burada bir gece konakladıktan sonra Posyağbasanlı, Sivişli, Kamışlı köylerini geçerek Pozantıya buradan ...

Aladağ – Kamışlı – Pozantı 1.Gün

Devamını Oku

Bir İzin Peşinden Toroslar / 6 (SON)

Vee turun son gününe geldik. Nerde kalmıştık? Pozantı manzaralı ormanda ! Sabah kalkıyorum hava birazcık serin… Suyum çok az kaldı.. Bulaşıklarımı yıkayamıyorum bu da biraz moralimi bozuyor. Tencereyi çantaların içine koymak yerine b...

Bir İzin Peşinden Toroslar / 5

Turun en konforlu gecesi olduğu söylenemez. Çadırda yatmaya alışmışım ama duş almak, temizlenmek ve boşalan pil ve telefonumun bataryasını tekrar doldurmak iyi oldu. 7 gibi uyanıyorum, çantaları toparlıyorum ve yola devam… Kafamı pence...

Bir İzin Peşinden Toroslar / 4

Gece deliksiz bir uyku çektim. Ne bir araba sesi vardı ne de başka bişey. Sabah kendiliğimden uyandım. Öyle güneşim çadırıma doğmasıyla içeride pişme ile olmadı. Güzel bir gün başlıyordu. Dışarıdan sesler geliyordu. Dağcılar çok...